theshitlist

To be continued...

Kategori: Blablabla...

Först och främst vill jag tacka för styrkekramarna, de värmde - och stärkte - som fan! :)

Egentligen hade jag ett ordentligt shitlistinlägg förberett i huvudet idag, men nu har jag precis plöjt igenom kursmaterial motsvarande en veckas heltidsstuder (jobbrelaterat, och ja, jag ligger efter som fasiken så nu får det vara skärpning på riktigt) och jag är alldeles för trött för att vara sur och bitchig. Men jag är säkert fortfarande irriterad på samma puckon som har hobby-adhd och inte har vett att mind their own f*****g business en annan dag så det kommer nog ska ni se! Fast förmodligen inte imorgon för då ska jag ut på äventyr (oooh, cliffhanger*2!).
Nu snurrar det seriöst i skallen, over to the bed and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: