theshitlist

Dagens blablabla

Kategori: Blablabla...

När jag ändå är igång och har en tråkdag så kändes det lika bra att ta tag i att ta mig till vårdcentralen och lämna blodprov till allergiutredning. Har haft kli i ögonen i ett halvår och efter diverse läkarbesök (två till husläkare, sen skickad till ögonläkare som i sin tur skickade tillbaka bollen till husläkaren...suckochstön! Fast där sa jag stoppochbelägg, går inte till en läkare igen för att han sen ska skicka mig för allergiutredning så jag typ krävde att få tid för det direkt). Hur många gånger ska man behöva betala för diverse läkarbesök som fortfarande gäller precis samma besvär egentligen? Skit samma, är uppe i frikort inom jäkligt snar framtid, sen lär jag väl hålla mig frisk i nio månader tills det går ut.
Så, vart ville jag komma med detta...? Jo! Håll nu för jävorn alla tummar och tår att de hittar vad jag inte tål, och att det är något tråkigt skit man ändå kan vara utan! Är det pälsdjur så börjar jag gråta, har faktiskt haft det tillräckligt tufft i livet hittills redan... (ok, drama queen, I know, men det är min rättighet)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: