theshitlist

Hot Yoga alltså.

Kategori: Blablabla...

Två smått skeptiska systrar på varsin matta i en litenliten sal, längst fram (orutinerade nybörjare hann inte ta kantplatserna, inte så många att välja mellan när där bara är totalt 8 platser) praktiskt taget uppe i knäet på instruktören, i 35-graders värme. Sen yogade vi. I värmen. Svettigt? Jovars. Men jag hade nog förväntat mig att det skulle vara värre. Och vi skötte oss nog rätt bra, för att vara första gången på ett renodlat yogapass (har bara gått på Body Balance innan). Ja, förutom när både syrrans och mina armar började darra som asplöv precis samtidigt och jag inte kunde hålla mig utan började fnissa okontrollerat. Men i övrigt, bra. Så det gör vi nog om tror jag bestämt!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Jo, det får vi absolut göra om snart igen!

    2012-08-23 | 20:50:19

Kommentera inlägget här: