theshitlist

Shit my car says

Kategori: Blablabla...

Jag tror att min bil behöver lite kärlek... För tillfället säger den (uttryckligen) till mig att den vill ha service om 0 dagar, vill ha mer spolarvätska, plus att den kanske (det är lite olika från dag till dag) vill ha en ny parkeringslampa höger/fram. Dessutom skriker den efter en tvätt och ropar lite snällt efter en invändig städning. Fan, det är ju precis sånt här man ska ha en personlig assistent till! Men än finns det inget utrymme för en sådan i budgeten...men snart så, kanske, om man håller tummarna riktigt hårt? (let the girl dream!) (och jag behöver inga kommentarer om att det är sånt jag borde ha P till, jag får vara glad om han hinner hem till middagen innan jag svälter ihjäl jag!) Jaja, over and out!
(bilen på bilden har inget med den verkliga historien att göra)

Kommentarer

  • Linn säger:

    "tjejen i filmen har inte skrivit brevet." ? ;)

    2012-04-19 | 18:21:09

Kommentera inlägget här: