theshitlist

Sånt man kan störa sig på när "man" är jag

Kategori:

Svenska bloggare som bloggar på engelska. Alltså, jag fattar att de (förhoppningsvis) har en del utländska läsare. Eller så är det vad de är ute efter i alla fall. Men ändå: KOM NER PÅ JORDEN FOR JÄVORN!! Eller: please come down to the earth now! Tycker mest det känns pretto, plus att jag tappar intresset för att läsa ungefär direkt. Inte för att jag har ngt problem med att läsa på engelska, men det känns rätt lökigt att läsa när jag vet att den som skrivit är svensk, sitter i Sverige, tänker på svenska, men skriver på engelska. Men det är bara min åsikt, andra får ju faktiskt göra vad fasen de vill på sina bloggar. Tror minsann det är en mänsklig rättighet! (haha)

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Nu var det länge sen du gjorde något nytt inlägg :o)

    2012-04-13 | 19:55:06

Kommentera inlägget här: