theshitlist

Wazzzzup!?

Kategori: Blablabla...

  • Det snöar ute. Det kan lika gärna sluta upp med det där för vi TÄNKER INTE SKOTTA! Hör du det, väderguden? Lägg av!!
  • Igår var jag på hockey. 100ggr roligare än fotboll, but still tråkigt som fan. (Det var med jobb så jag kände mig lite tvungen att följa med. Och det bjöds ju på mat, fast maten var inte mycket bättre än "underhållningen").
  • Har satt fröer i krukor och pluggbox (ja, för jag har jävlariminlåda köpt en pluggbox att sätta fröer i!) inne så nu får våren snart komma så jag kan plantera ut det när det börjat växa!
  • Idag har vi flyttat inne på kontoret (bye bye eget konto och hello öppet landskap...) och jag har flyttat runt hundrasjuttiotolv pärmar på mitt fd kontor och i två olika arkiv, bör ha träningsvärk imorgon.
  • Ska snart se senaste avsnittet av Girls, fast jag drar nästan mig för det. Har varit helt hooked på den serien men förra avsnittet jag såg (säsong två, avsnitt 9 tror jag, det med topsen så vet ALLA som sett det precis vilket jag menar) var lite...tungt och jobbigt. Och gjorde lite ont, i själen och örat. Hoppas på att detta är lite mer skoj och mindre jobbigt helt enkelt. Väntar bara på att det ska buffra färdigt. Buffelibuff.
Tja, det var dagens update, över och ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: