theshitlist

Semesterlista

Kategori: The shit on the list

Bra skit:
WiFi på hotellet (i "lobbyn", fast den sträcker visst sig ut i solstolarna och upp i sängarna på vårt rum). Svensk tv på rummet (bara SVT1 visserligen, har kollat mer på den kanalen sen jag kom hit än jag gjort på hela året tror jag). "Skimrande" solkräm (P jämförde mig med en julgransprydnad och undrade om det är ok att glittra så mycket när man är över 14. Jepp! Glittrar som en 15-åring på väg till sjöcronadisco -97 and I'm damn proud of it!). Skuggan av en palm. Hotellpersonal som ser ut som tv-skurkar (man blir så överraskad när de är helt trevliga!). Vi har inte bränt oss! (än!).

Mindre bra skit:
Hemlösa magra unga katter. Hemlös hund, ev valp (svårt att säga). Hemlös ev hundvalp som skuttar efter turist med sjuktsvagförherrelösadjurdetärsyndom-hjärta och ropar: Frida! Frida! Nobody loves me! Nobody kliar mig på magen och bakom örat! I'm totally alone in this cruel world!! Och hjärtat av sten(känns det som) går vidare för tösen har blivit vuxen nog att förstå att det går ju inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: