theshitlist

Fortsatt semesterfilosoferande

Kategori: Blablabla...

Det är rätt poppis att sova topless här. Gamla som unga. Är inte särskilt pryd av mig och lägger inga värderingar i toplesssolande alls, vill folk flasha boobsen och slippa bikiniränder ska de ju absolut få göra det. Sen tillhör jag ju (skönt nog) inte de som tycker det är jobbigt att vara på stranden som jag vet att vissa andra gör, de som endast verkar se (eller tro) att alla andra har perfekta kroppar utom de själva. Tror de skulle må bra av att gnugga sig i ögonen och se sig om, se att det är så här människor ser ut. Allas kroppar är olika. Allas lår är olika. Och allas tuttar är olika. Och ingen av dem ser ut som de retuscherade bilderna i tidningarna! Men tillbaka till toplessolandet, jag tror bestämt att om inte de här tudorna (mina) får se solens strålar på särskilt nära håll de andra 51 veckorna på året så mår de nog bäst av att slippa det nu med! Och ärligt talat, de där ränderna som blir av bikinin, hur många får se dem egentligen? (tror både jag och P överlever, hoppas det i alla fall)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: