theshitlist

Dagens dag

Kategori: Blablabla...

Många dagar bara passerar. Idag är inte en sån dag. Denna dagen kommer jag att minnas. Har den varit ovanligt bra? Nej. Har det hänt något minnesvärt i just mitt liv? Nej. Men denna dagen kommer jag att minnas som dagen då det blå skåpet blivit så skitet i att hela möget tillslut exploderade. Som dagen då the shit hit the fan and suddenly there is shit everywhere. Mer än så kan jag tyvärr inte berätta i dagsläget (men det är min blogg och då får jag vara hur kryptisk jag vill, så det så!). Det har varit en konstig dag, och jag är glad att jag är jag och ingen annan. Sov gott mina vänner!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Oj låter..spännande, eller nåt :/

    Svar: Äh, lät nog mer spännande än det var, nyhetens behag typ. Hoppas det löser sig så att du kan komma på måndag, var ju väldigt länge sedan vi sågs nu!
    Me Me!

    2012-10-01 | 12:54:39
    Bloggadress: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: