theshitlist

Jahapp...

Kategori: Blablabla...

Vad har hänt sen sist då?
4-årsdag, jobbjobb, lite träning. Typ så. Nu är december igång och det blir inte en lugn helg på en månad eller så. Blir trött bara jag tänker på det. Men det blir nog bra! Ska passa Sigge imorgon. (Alltså, seriöst, när jag skulle skriva Sigge så skrev jag nån bokstav fel och iphonen autocorrectade till saggedrickare. WTF?!?!?! Finns det i ordboken? Har jag nånsin använt det ordet???) Anyways, julfest hos Bröderna på lördag. Död på söndag. Eller så kör jag på lördag så är jag bara halvdöd på söndag, men sällskapet lär ju inte vara mycket till sällskap ändå.

Fina blommor jag fick av Päran på årsdagen va? :) Fick ett par örhängen med, och de var minsann helt på eget initiativ! Han kan ha fått lite hjälp med blommorna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: