theshitlist

Hello friday!

Kategori: Blablabla...

Finally julledigt!
Avslutade arbetsdagen med att skicka ett lätt bitchigt mail till leverantör som verkar satsa stenhårt på att göra (arbets)livet surt för mig. Sen bestämde jag mig för att sluta när jag ligger på topp och snabbt stänga ner datorn och gå hem! Förstår inte att man ska behöva säga till folk hur de ska göra sitt jobb för att det ska bli rätt och ordentligt gjort?? Borde de inte kunna räkna ut det själva, det är ju de som jobbar med saken i fråga? 
 
Anyways, nu är det jul och alla ska vara glada, även jag! 
Har kommit på att jag är sjukt dålig på att köpa julklappar. Inget duger och när jag väl hittar något bra så vill jag ha det själv, och får beslutsångest om jag ska köpa det till mig själv istället eller om jag helt enkelt ska köpa två och behålla den ena... Och saker och ting blev inte ett dugg enklare av att någon kom med den briljanta idén att vi i familjen bara skulle köpa 100-kronorsjulklappar till varandra. FATTA hur svårt det är att hitta ngt vettigt för hundra spänn till en karl!? Tjejer inte så svårt, tvärtom, det var mer "ska jag köpa det eller det?" och ja, kan tänkas att jag råkade köpa en jäkla massa till mig själv...
 
Ikväll blir det seriöst soffhäng (hann knappt innanför dörren innan mysbrallorna var på)! Sköööönt! Har fett minus på sömnkontot, hoppas på att somna tidigt i soffan och ta igen en del inatt.
 
Tschöss å haj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: