theshitlist

Dagens hittills

Kategori: Blablabla...

Vaknade galet törstig efter isvatten, gick upp och hällde i mig en massa sådant, nu - håller på att frysa rövva av mig!
På tal om rövva, note to self: måste skaffa vinteranpassade joggingbrallor (el bättre underställ) för det jag kör med nu, underställ + typ vindbyxor, is obviously not working for me. Håller på att frysa både rövva och all my female parts av mig när jag joggar. Not nice. At all.
Och på tal om att jogga, om jag joggade 9 km igår? Yes I did!
Om det gick fort? No, it didn't!
Om jag är sjukt nöjd ändå? Jepp!
Har dock börjat få en massa träningsvärk i vaderna efter att jag joggat nuförtiden, det är lite skumt eftersom jag ett tag inte fick träningsvärk alls efter jogg plus stretchar bra. Skumt!

Färdigflummat, for now!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: